مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:222022-02-27دانش

اختتامیه جشنواره ملی «شعر سرو» به میزبانی دانشگاه آزاد کرمان برگزار می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی از برگزاری نخستین جشنواره ملی «شعر سرو» به میزبانی دانشگاه آزاد کرمان خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و 107 اثر به دبیرخانه ارسال شده است و اختتامیه در روز 15 اسفند برگزار می شود.

- اختتامیه جشنواره ملی شعر سرو به میزبانی دانشگاه آزاد کرمان برگزار می شود ایسنا/کرمان رییس دانشگاه آزاد اسلامی شهید حاج قاسم سلیمانی از برگزاری نخستین جشنواره ملی شعر سرو به میزبانی دانشگاه آزاد کرمان خبر داد و گفت: تاکنون یک هزار و 107 اثر به دبیرخانه ارسال شده است و اختتامیه در روز 15 اسفند برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علیرضا منظری توکلی، رییس دانشگاه آزاد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز هشتم اسفندماه در نشست خبری نخستین جشنواره سراسری شعر سرو که در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم(ع) بیان کرد: ایشان سبک زندگی عاری از پرخاشگری به ما عرضه می کند و اگر پیرو واقعی ایشان باشیم باید استقامت داشته باشیم.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری که شعر را ثروت ملی دانسته اند، گفت: بنیاد فرهنگی امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی برای ترویج مکتب امامت و مهدویت تلاش می کند و در این راستا در فاصله 13 رجب تا 15 شعبان، ده برنامه کشوری را تدارک دیده است که یکی از آن ها جشنواره شعر سرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ملی «شعر سرو» به میزبانی دانشگاه آزاد کرمان برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ملی «شعر سرو» به میزبانی دانشگاه آزاد کرمان برگزار می شود