مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:072022-02-27اقتصادي

منابع آبی پارک ملی تندوره قبل از شروع فصل گرما افزایش می یابد


به دلیل خشکسالی دبی آب منابع آبی پارک ملی تندوره کاهش یافته که به منظور مقابله با خشکسالی و قبل از ورود به فصل گرما سعی خواهیم کرد با مدیریت منابع آبی موجود منابع آبی را افزایش داده تا حیات وحش در تأمین آب با مشکل مواجه نشود.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس پارک ملی تندوره درگز گفت: به دلیل خشکسالی دبی آب منابع آبی پارک ملی تندوره کاهش یافته که به منظور مقابله با خشکسالی و قبل از ورود به فصل گرما سعی خواهیم کرد با مدیریت منابع آبی موجود منابع آبی را افزایش داده تا حیات وحش در تأمین آب با مشکل مواجه نشود.

مدثر تیموری در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: پارک ملی تندوره با وسعت حدود 35 هزار و 500 هکتار حیات وحش فوق العاده ای دارد که به لحاظ جمعیتی پویاست و طبعا یکی از نیازهای اساسی که حیات وحش به آن وابسته است آب است.

وی اظهار کرد: در پارک ملی تندوره 46 منبع آبی داریم و در پی خشکسالی های اخیر دبی آب کاهش پیدا کرده اما با تلاش همکاران و محیط بانان و با سرکشی های مستمر از منابع آبی تاکنون در تامین آب مورد نیاز حیات وحش با مشکلی مواجه نشده ایم.

وی لایروبی، انتقال آب با تانکر سیار به مناطقی که نیاز بوده و.

را از جمله اقدامات انجام شده در منطقه ذکر کرد و افزود: بنا بر گزارش ارائه شده تا پایان بهمن ماه سال جاری میزان بارندگی منطقه نسبت به مدت مشابه سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع آبی پارک ملی تندوره قبل از شروع فصل گرما افزایش می یابد

منابع آبی پارک ملی تندوره قبل از شروع فصل گرما افزایش می یابد