مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-27پزشكي

فاویپراویر هیچ جایگاهی در درمان کووید19 و سویه اُمیکرون ندارد


پس از بازدید میدانی گروه مراقبت های ویژه کمیته علمی کشوری کرونا از شهرهای قم، اراک و همدان از بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها مشخص شد که میزان مرگ و میر و بستری در افرادی که واکسن تزریق نکرده اند بیشتر بوده و بیش از .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، حمیدرضا جماعتی در حاشیه شصت و دومین جلسه کمیته علمی کشوری کرونا که در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران برگزار شد با بیان این مطلب، اظهار داشت: در گزارش کمیته علمی مشخص شده افرادی که یک دُز واکسن کرونا تزریق کرده بودند، مرگ و میرشان بیشتر از افرادی بوده که دو دُز واکسن را تزریق کرده اند بنابراین حتما باید واکسیناسیون تکمیل شود تا بدن ما ایمنی و حمایت بیشتری در برابر اُمیکرون داشته باشد و در صورت ابتلا، منجر به بستری در بخش های مراقبت های ویژه و مرگ و میر نشود.

  وی افزود: گزارشی از سازمان غذا و دارو در جلسه امروز ارائه شد که در ماه اخیر میزان مصرف داروی فاویپراویر به شدت افزایش پیدا کرده و 7 برابر ماه های گذشته شده که این هشدار بود.

در مطالعات انجام شده و پروتکل درمان کشور که توسط کمیته علمی کشوری کرونا تهیه شده به تایید معاونت درمان وزارت بهداشت رسیده، این دارو هیچ جایگاهی در درمان کووید19 و سویه اُمیکرون ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاویپراویر هیچ جایگاهی در درمان کووید19 و سویه اُمیکرون ندارد

فاویپراویر هیچ جایگاهی در درمان کووید19 و سویه اُمیکرون ندارد