مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-27ورزشي

لزوم راه اندازی پارک بانوان اهواز


معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان با بیان این که پارک بانوان یکی از نیازهای امروز اهواز است، گفت: یک پارک بانوان در دولت دهم با یک هزینه سنگین در اهواز افتتاح شد اما به هر دلیلی بعد از مدتی این پارک تعطیل و اکنون یک متروکه است.

- رضا نجاتی در دومین جلسه شورای ورزش در سال 1400 که امروز 8 اسفندماه در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شکر در بحث ورزش همگانی فرمانداران پای کار آمده اند و کار خوبی انجام شده است و با توجه به این که تعطیلی عید نوروز را در پیش داریم این آمادگی را داریم که جهت ایجاد شادی و نشاط و انجام ورزش همگانی و ورزش صبحگاهی با فرمانداران هماهنگی های لازم صورت بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: شرکت ها در مسائل اجتماعی همراهی خوبی با ما داشته اند و در زمینه ورزش نیز می توان جلسه ای با حضور آن ها برگزار کرد تا کمک های اجتماعی ساماندهی شوند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان گفت: یک پارک بانوان در دولت دهم با یک هزینه سنگین در اهواز افتتاح شد اما به هر دلیلی بعد از مدتی این پارک تعطیل و بسته شد و اکنون یک متروکه است.

از این پارک دو، سه بار بازدید و قصد داشتیم از این پارک در طرح گرمخانه استفاده کنیم که آن زمان شهرداری فعال شد و عنوان کرد که این پارک بانوان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی پارک بانوان اهواز

لزوم راه اندازی پارک بانوان اهواز