مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 15:022022-02-27سياسي

دومین گسل بزرگ کشور طرح نهضت ملی مسکن بردسکن را با مشکل مواجه کرد


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن گفت: نزدیکی گسل درونه، دومین گسل بزرگ کشور، به بردسکن موجب شده در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با مشکل مواجه شویم.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن گفت: نزدیکی گسل درونه، دومین گسل بزرگ کشور، به بردسکن موجب شده در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان با مشکل مواجه شویم.

رضا احمدی فر با بیان اینکه در طرح اقدام ملی که مربوط به دولت قبل بود، از تعداد کل ثبت نامی ها پرونده 106 نفر به مرحله اجرا رسید که اکنون در دست اجراست، افزود: با آغاز طرح نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم در شهر بردسکن تاکنون 2980 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد تا امروز 919 نفر مدارک خود را به بنیاد مسکن ارائه داده و تایید نهایی شده اند و برای 2061 نفر هم باید پیامک ارسال شود و مدارک را برای بررسی ارائه دهند.

وی بیان کرد: تاکنون در شهر انابد برای طرح نهضت ملی مسکن 447 نفر ثبت نام کرده اند که تاکنون 59 نفر از این تعداد مراجعه کرده و تایید نهایی شده اند و پرونده باقی متقاضیان نیز در دست بررسی است که برای تایید نهایی باید مراجعه کرده و مدارک مورد نیاز را ارائه دهند.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن تصریح کرد: اگر در انابد از طرح نهضت ملی مسکن کمتر استقبال شده به این دلیل است که اکثر این افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین گسل بزرگ کشور طرح نهضت ملی مسکن بردسکن را با مشکل مواجه کرد

دومین گسل بزرگ کشور طرح نهضت ملی مسکن بردسکن را با مشکل مواجه کرد