مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:522022-02-27سياسي

سال جدید را با برنامه آغاز می کنیم/محور گردشگری نمین در کانون توجه


سال جدید را با برنامه ای منسجم و مشخص آغاز می کنیم تا در پایان سال به دستاوردهای ارزشمند برسیم.

- ، سید حامد عاملی ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نمین اظهار کرد: شهرستان نمین از ظرفیت بی نظیر و ویژه در بخش گردشگری برخوردار است اما تاکنون بهره برداری کامل و مناسب از این ظرفیت ها در جهت جذب گردشگر و توریسم داخلی و خارجی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: در کنار ظرفیت های طبیعی و تاریخی گردشگری در نمین، صنایع دستی این منطقه نیز بی نظیر است که راه اندازی نمایشگاه دائمی صنایع دستی می تواند به معرفی و شناساندن این ظرفیت برای گردشگران و مسافران کمک کند.

استاندار اردبیل گفت: در کنار گردشگری، در بخش کشاورزی، تولید محصولات متنوع به ویژه توسعه گلخانه ها از هدف گذاری های اصلی است که انتظار می رود در این بخش با حضور سرمایه گذاران اتفاقات خوب در سال های آینده رقم بخورد.

عاملی افزود: متأسفانه کشاورزی ما در استان اقتصادی و ثروت آفرین نیست و باید به سمت تولید محصولات گلخانه ای با برند بین المللی و تولید کیفی حرکت کنیم.

وی ضرورت احداث ناحیه صنعتی را در نمین با توجه به پر شدن ظرفیت شهرک ها و نواحی موجود یادآور شد و خاطر نشان کرد: تلاش بر این است تا با تأمین زمین مورد نیاز ناحیه صنعتی جدید در نمین راه اندازی شود تا شاهد حضور سرمایه گذاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال جدید را با برنامه آغاز می کنیم/محور گردشگری نمین در کانون توجه

سال جدید را با برنامه آغاز می کنیم/محور گردشگری نمین در کانون توجه