مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-27اقتصادي

دستگاه ها از خشک شدن تالاب بند علیخان جلوگیری کنند


دستگاه های اجرایی باید طبق قانون به وظایف خود عمل کنند و حق آبه تالاب بند علیخان را با استفاده از ظرفیت های قانونی به آن برسانند و از خشک شدن آن جلوگیری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، مجید درویشی فرماندار ورامین پس از بازدید از مسیر رودخانه شور شیرین، جلسه مشترک با حضور دستگاه اجرایی محیط زیست، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، امور آب در محل فرمانداری این شهرستان برگزار کرد که با اشاره به نبود مدیریت و نظارت دستگاه های اجرایی در امر تخصیص آب رودخانه شور و شیرین اظهار کرد: متأسفانه در سال های گذشته به دلیل عدم ورود دستگاه مسؤول در خصوص تقسیم بندی آب رودخانه و رعایت نشدن سهم 40 درصدی تالاب بند علیخان مشکلات عدیده ای را برای این مرتع بسیار غنی ایجاد کرده و آن را در معرض نابودی قرار داده است.

وی گفت: دستگاه های اجرایی باید طبق قانون به وظایف خود عمل کنند و حق آبه تالاب بند علیخان را با استفاده از ظرفیت های قانونی به آن برسانند و از خشک شدن آن جلوگیری کنند.

فرماندار ورامین با اشاره به برخورد جدی با ترک فعل در رساندن آب به تالاب بندعلیخان افزود: همه ی مدیران باید از تمام توان خود برای رساندن آب به تالاب بهره ببرند و در صورت کم کاری و قصور با آنها برخورد قانونی لازم انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه ها از خشک شدن تالاب بند علیخان جلوگیری کنند

دستگاه ها از خشک شدن تالاب بند علیخان جلوگیری کنند