مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:472022-02-27اقتصادي

مدیریت مناسب پسماند در کنگان نیازمند فرهنگ سازی است


مشارکت مردمی در مدیریت پسماند نقش بسیار مهمی ایفا می کند، شهروندان باید علاوه بر تلاش برای تولید پسماند کمتر، جداسازی اولیه پسماندها را در منازل انجام دهند.

- ، احمد غریبی ظهر یکشنبه در نشست کارگروه پسماند شهرستان کنگان اظهار داشت: مدیریت پسماند از جمله مسائلی است که تأثیر مستقیم در محیط زیست دارد، یعنی اگر در زمینه پسماند، مدیریت صحیحی انجام نشود مخاطرات زیست محیطی زیادی برای مردم و شهر به همراه دارد.

احد غریبی تفکیک زباله از مبدا و بازیافت را مؤلفه اصلی در مدیریت صحیح پسماند ارزیابی کرد و افزود: برای آنکه بتوان این تهدید بزرگ را به فرصت تبدیل کرد سه اصل مهمِ کاهش تولید زباله، استفاده مجدد و بازیافت را باید همواره در مدیریت پسماند در نظر گرفت و این مسائل باید به طور ویژه فرهنگ سازی شود و همه شهروندان خود را ملزم به رعایت آن بدانند.

وی گفت: مشارکت مردمی در مدیریت پسماند نقش بسیار مهمی ایفا می کند، شهروندان باید علاوه بر تلاش برای تولید پسماند کمتر، جداسازی اولیه پسماندها را در منازل انجام دهند تا کار بازیافت ساده تر شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان کنگان تصریح کرد: پس از مدت ها با پیگیری ها و رایزنی های بسیاری که داشتیم، یک دستگاه امحای پسماندهای عفونی از سوی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به بیمارستان امام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت مناسب پسماند در کنگان نیازمند فرهنگ سازی است

مدیریت مناسب پسماند در کنگان نیازمند فرهنگ سازی است