مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:372022-02-27اجتماعي

موافقت با انتقال 152 دانشجوی شاهد و ایثارگر به دانشگاه محل سکونت


مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: با توجه به احتمال حضوری شدن آموزش، با درخواست 152 دانشجوی متقاضی میهمانی به دانشگاه های محل سکونت خود موافقت شد.

- مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: با توجه به احتمال حضوری شدن آموزش، با درخواست 152 دانشجوی متقاضی میهمانی به دانشگاه های محل سکونت خود موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید فردین تقی زاده ضمن بیان این مطلب گفت: مطابق سنوات گذشته درخواست انتقال و میهمانی دانشجویان شاهد و ایثارگر برای سال تحصیلی 1401-1400 طی دو نوبت در خرداد ماه و آذر ماه امسال در سامانه سجاد ثبت و تقاضای آنان رسیدگی شد.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان گفت: در سال جاری علی رغم مجازی بودن تحصیل در دانشگاه ها، برای نمیسال اول سال تحصیلی از مجموع 260 تقاضا برای انتقال و میهمانی با درخواست 229 دانشجوی شاهد و ایثارگر موافقت به عمل آمد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان امور دانشجویان، وی گفت: این تعداد تقاضا مربوط به ورودی های قبل از 1399 بوده است.

با توجه به شروع کرونا از اسفند ماه 1398 تحصیل دانشجویان در دانشگاه ها به صورت غیر حضوری بوده بنابراین ورودی های 1399 و 1400 تاکنون در دانشگاه های پذیرفته شده اولیه به صورت مجازی مشغول تحصیل بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با انتقال 152 دانشجوی شاهد و ایثارگر به دانشگاه محل سکونت

موافقت با انتقال 152 دانشجوی شاهد و ایثارگر به دانشگاه محل سکونت