مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-27سياسي

اعلام مهمترین اولویت های دیوان محاسبات در 1401


جلسه شورای معاونین دیوان محاسبات کشور به ریاست مهرداد بذرپاش و با حضور دادستان و سایر مقامات ارشد این سازمان، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه شورای معاونین دیوان محاسبات کشور به ریاست مهرداد بذرپاش و با حضور دادستان و سایر مقامات ارشد این سازمان، برگزار شد.

در این جلسه، رییس کل دیوان محاسبات کشور با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم علیه السلام، عقلانیت را پررنگ ترین کلیدواژه در فرمایشات امام هفتم شیعیان دانست و با ذکر حدیث گهرباری از آن حضرت، حفظ آبروی مومنین را مورد توجه قرار داد.

 بذرپاش در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اقدام تحولی در ارائه گزارش های مرتبط با بودجه، ارائه گزارش تفریغ بودجه سال جاری در پایان تیرماه را مورد تاکید قرار داد و این موضوع را به عنوان یکی از مهمترین اولویت های کاری دیوان محاسبات در سال 1401 اعلام کرد.

وی با اشاره به لزوم توجه و اجرای کامل قوانین، از دیوان محاسبات به عنوان یکی از دستگاه های پیشرو در این زمینه نام برد و در همین رابطه، از توجه به قانون جمعیت در آزمون استخدامی دیوان به عنوان یک مصداق، ذکر کرد.

موضوع مهم دیگری که از سوی رییس کل دیوان محاسبات کشور به عنوان یک اولویت کاری اعلام شد، سامانه نظارت الکترونیکی سنا بود که در این باره، دستورات لازم صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مهمترین اولویت های دیوان محاسبات در 1401

اعلام مهمترین اولویت های دیوان محاسبات در 1401