مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:322022-02-27اقتصادي

هشتمین مرکز مشاوره ازدواج در شهرکرد راه اندازی شد


مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از راه اندازی هشتمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده ویژه جوانان در شهرکرد خبر داد.

- ، حمید کریمی با اشاره به راه اندازی هشتمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده ویژه جوانان در شهرکرد، عنوان کرد: هدف از ایجاد این دفتر مشاوره گسترش فرهنگ مشاوره و ارائه خدمات آموزشی به جوانان است.

وی ادامه داد: مشاوره در کشور ما جایگاه خود را به دست نیاورده و هنوز خانواده ها به باور مشاوره در زندگی و ازدواج نرسیده اند.

مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد: با توجه به معضلات اجتماعی، افزایش آمار طلاق، کاهش ازدواج و مشکلات اقتصادی که گریبان گیر تمامی خانواده ها است، دولت باید از این مراکز حمایت کند.

رقابت های تیراندازی با کمان قهرمانی استان برگزار شد کریمی از برگزاری مسابقات 30 متر داخل سالن قهرمانی تیر و کمان استان در رشته ریکرو بانوان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان و امید در مجموعه ورزشی تختی شهرکرد برگزار و نفرات برتر معرفی شدند.

وی عنوان کرد: در رده سنین نوجوانان و امید نازنین سلیمانیان مقام اول، ترانه طاهرزاده مقام دوم و ستایش الیاسی مقام سوم را کسب کردند، تصریح کرد: همچنین در رده سنی نونهالان پریا وی امانی ، مائده کریمی ، مهرسا درخشان به ترتیب در جایگاه او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین مرکز مشاوره ازدواج در شهرکرد راه اندازی شد

هشتمین مرکز مشاوره ازدواج در شهرکرد راه اندازی شد