مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:272022-02-27پزشكي

اختصاص غرفه های واکسیناسیون مخصوص کودکان در تبریز


رییس مرکز بهداشت شهرستان تبریز از اختصاص غرفه های مخصوص واکسیناسیون کودکان 5 تا 12 ساله در پنج مرکز تجمیعی واکسیناسیون سطح شهر خبر داد.

- دکتر احمد مردی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص دلیل اختصاص این غرفه ها، اظهار کرد: این غرفه های واکسیناسیون در راستای آسودگی خانواده ها جهت واکسیناسیون فرزندانشان اختصاص یافته و روزانه علاوه بر تزریق واکسن کرونا به کودکان زیر 12 سال در 60 مرکز سلامت سطح شهرستان تبریز (تا وقت اداری)، در غرفه های مخصوص کودکان پنج مرکز واکسیناسیون تجمیعی تبریز نیز واکسیناسیون انجام می گیرد.

وی افزود: کودکان بدون استرس و اضطراب در این غرفه ها واکسن دریافت کرده و شکلات و بادکنک های رنگی هدیه می گیرند و حتی نقاشی هایی را با دستان خود رسم می کنند.

وی ادامه داد: پنج مرکز واکسیناسیون تبریز که دارای غرفه های مخصوص کودکان هستند شامل مرکز شمیم پایداری (واقع در بلوار یاغچیان)، فرهنگسرای الغدیر (واقع در محله یکه دکان)، راه آهن (واقع در میدان راه آهن)، نصف راه و منبع آب (ساختمان قدیم مرکز بهداشت) بوده و کودکان زیر 12 سال می توانند بدون انتظار نوبت، واکسن خود را در این غرفه ها دریافت کرده و با خاطره خوش، مرکز واکسیناسیون را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص غرفه های واکسیناسیون مخصوص کودکان در تبریز

اختصاص غرفه های واکسیناسیون مخصوص کودکان در تبریز