مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-27سياسي

اختصاص 5 درصد از مسکن ملی و 10 درصد از سهم اشتغال هر استان به ایثارگران


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در نظر داریم خدمات معیشت، مسکن و اشتغال را ابتدا در این پنج دهک مورد توجه قرار دهیم.

به همین منظور طبق توافق های انجام شده 5 درصد از مسکن ملی هر استان به ایثارگران اختصاص خواهد یافت - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس، نشست خبری تبیین برنامه های 22 اسفندماه، سالروز بزرگداشت شهدا با حضور سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اصحاب رسانه صبح امروز (یکشنبه هشتم اسفندماه) در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی رسول زاده برگزار شد.

تشریح فعالیت های 6 ماه گذشته بنیاد شهید در ابتدای این نشست قاضی زاده هاشمی با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم پدر امام رضا (ع) بیان داشت: 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی (ره) است که با نام روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های 6 ماه گذشته در بنیاد شهید افزود: در ابتدای حضور در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیازمند شناخت کامل سازمان از جمله شناخت محدویت ها، ساختارها و جامعه هدف بودیم که زمانی حدود 2 ماه صرف این شناخت شد.

انتصاب مدیران بر اساس احراز توانمندی ها و صلاحیت ها انجام می شود رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابراز داشت: بنیاد در حوزه های گوناگون و بسیار گسترده ای اعم از آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 درصد از مسکن ملی و 10 درصد از سهم اشتغال هر استان به ایثارگران

اختصاص 5 درصد از مسکن ملی و 10 درصد از سهم اشتغال هر استان به ایثارگران