مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-27اقتصادي

کشف یک میلیارد تومانی انواع دخانیات قاچاق


رییس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف یک میلیارد تومانی انواع دخانیات قاچاق خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس امنیت اقتصادی از کشف بیش از 10 میلیارد ریال انواع دخانیات قاچاق، خبر داد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی با اشاره به عزم راسخ پلیس در برخورد با کالاهای قاچاق، گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی که دارای یک واحد صنفی در یکی از پاساژهای تهران است، اقدام به فروش سیگارهای خارجی می کند، تیم عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی برای بررسی صحت و سقم موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: پس از اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی، اطلاعاتی از انباری که محل دپوی این سیگارهای قاچاق بود، به دست آمد، این انبار در محدوده خیابان شقایق بود که پس از تحت نظر گرفتن انبار، مشاهده شد فردی در این انبار رفت و آمد دارد.

گودرزی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، تحقیق از فردی که در این محل رفت و آمد داشت و همچنین بازرسی از انبار، مقادیر انبوهی سیگار و تنباکوی قاچاق کشف شد؛ پس از تحقیقات تکمیلی صاحب این کالاها اعلام کرد این اجناس را از افرادی در بازار مولوی خریداری کرده و از قاچاق بودن آنها نیز مطلع بوده است و این فرد هیچگونه مجوزی از سازمان صمت و دخانیات ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک میلیارد تومانی انواع دخانیات قاچاق

کشف یک میلیارد تومانی انواع دخانیات قاچاق