مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 14:022022-02-27سياسي

انتقال زندان مرکزی ایلام به خارج از شهر موجب رضایتمندی مردم شد


انتقال زندان مرکزی ایلام به خارج از شهر یک مطالبه عمومی بود و موجب رضایتمندی مردم شده است.

- ، حسن بهرام نیا ظهر روز یکشنبه 8 در بازدید از زندان مرکزی شهر ایلام و آیین آزادی 8 نفر از زندانیان محکوم مالی نیازمند استان ایلام اظهار داشت: بار سنگین معنوی و فرهنگی زندانیان بر عهده امور زندان ها است.

وی از تلاش همه مدیرانی که برای آزادی زندانیان قدردانی کرد و افزود: اقدام جهادی و پسندیده خیرین برای بازگشت دوباره این افراد به داخل جامعه می توان منشأ اثرات فراوانی باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: زندان برای زندانیان فرصتی برای تزکیه و تهذیب نفس است که از این فرصت باید استفاده کنند تا پس از طی کردن مدت زمان محکومیت بتوانند در جامعه سربلند باشند.

بهرام نیا بیان داشت: وجود مواد غذایی، امکانات بهداشتی و توجه به مسایل فرهنگی و دینی نه تنها حقوق زندانیان بلکه حقوق خانواده زندانیان محترم شمرده شده است.

وی تاکید کرد: انتقال زندان مرکزی شهر ایلام به خارج از شهر یک مطالبه عمومی بود و پس از تحقق این مهم با تلاش رییس دادگستری استان رضایت مردم حاصل شد.

استاندار ایلام در پایان با عنوان این مطلب امروز وضعیت رفاهی زندانیان بسیار بهتر گذشته است، اضافه کرد: زندانیان در این فضا با وجود فراهم بودن بسترهای مناسب برای حرفه آموزی می توانند شغل آبرومن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال زندان مرکزی ایلام به خارج از شهر موجب رضایتمندی مردم شد

انتقال زندان مرکزی ایلام به خارج از شهر موجب رضایتمندی مردم شد