مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-27سياسي

370 دانش آموز شهید استان ایلام سرگذشت پژوهی می شود


مسئول انجمن اسلامی دانش آموزان استان ایلام از سرگذشت پژوهی370 دانش آموز شهید استان خبر داد.

- حجت الاسلام و المسلمین سعید مدرسی در نشست خبری با بیان اینکه مقام معظم رهبری از انجمن های دانشجویی به عنوان تشکل امین یاد کرده اند، اظهار کرد: امام خمینی (ره) تاکید دارد که هر انجمن اسلامی باید یک سنگر فرهنگی تبدیل شود.

مدرسی با بیان اینکه شاکله ی کلی کارهای انجمن، جذب دانش آموزان مستعد برای تربیت نیروهای انقلابی در بین مدارس است، افزود: دانش آموزانی که از نظر فرهنگی قابلیت تقویت داشته باشند جذب می شوند تا بتوانند به عنوان نیروهای متخصص در آینده مشارکت داشته باشند و وظیفه ی اصلی آن ها هم ابتدا اسلامی کردن خود و بعد از آن اسلامی کردن فضایی است که در آن قرار دارند.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان ایلام در خصوص برنامه هایی که در دوران کرونا برگزار شده اند، گفت: یکی از برنامه ها برگزاری راهیان نور به صورت مجازی در بین دختران و پسران بوده است، برنامه دیگر کرسی های تلاوت و درس اخلاق است که قرار است برای سنین جوان و نوجوان هم در سطح ملی و هم استانی به صورت حضوری برگزار شود.

مدرسی ادامه داد: برنامه دیگر پانسیون علمی است که قرار بر این بوده در سال 1401 و در فرهنگسرای رازی شهر تهران برگزار شود و در این پانسیون علمی در خصوص نحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

370 دانش آموز شهید استان ایلام سرگذشت پژوهی می شود

370 دانش آموز شهید استان ایلام سرگذشت پژوهی می شود