مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:572022-02-27سياسي

جزییات و تصاویری از توسعه حرم کاظمین عراق


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کاظمین از 12 درصد پیشرفتِ طرح توسعه زیرسطحی حرم امام موسی کاظم و امام جواد (ع) خبر داد.

- رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کاظمین از 12 درصد پیشرفتِ طرح توسعه زیرسطحی حرم امام موسی کاظم و امام جواد (ع) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، محسن صالحی گلسفیدی گفت: با توجه به لزوم ساخت فضای مسقف برای پاسخگویی به نیازهای رفاهی و خدماتی زائران حرم کاظمین به ویژه در روزهای شلوغ زیارتی، مانند اربعین حسینی و شهادت امام موسی کاظم (ع)، طرح احداث صحن امام محمد باقر(ع) در سرداب (طبقه زیرین) صحن آیت الله شهید باقر صدر در برنامه کاری عتبات کاظمیه قرار گرفت.

او افزود: این طرح در منطقه شمالی مجموعه حرم قرار دارد که از طریق سردر جنوبی معروف به سردر اتابکی به مسجد صفوی و سپس به گنبدخانه حرم متصل می شود.

صالحی با بیان این که صحن امام محمد باقر(ع) طرح توسعه زیرسطحی با کاربری زیارتی و خدماتی با وسعت نزدیک به شش هزار مترمربع است، اظهار کرد: با هماهنگی عتبات کاظمیه مقرر شد تا پس از مطالعه آب های زیر زمینی، کار تخریب ستون ها و سقف سرداب، اجرای دیوار حائل آب بند و برداشتن فونداسیون و عملیات خاکبرداری صورت گیرد که تاکنون این بخش از کار بیش از 50 درصد پیشرفت داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات و تصاویری از توسعه حرم کاظمین عراق

جزییات و تصاویری از توسعه حرم کاظمین عراق