مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:522022-02-27اقتصادي

مصرف روزانه 300 هزار مترمکعب سی.ان.جی در خراسان شمالی


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: اکنون در 30 جایگاه استان سوخت پاک عرضه می شود که از ابتدای سال تاکنون، به طور متوسط روزانه حدود 300 هزار مترمکعب سی .

- مجتبی شکوری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم نسبت به جایگزینی مصرف سی.

ان.

جی با بنزین و اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروها استقبال بالایی داشتند که علاوه بر کاهش آلودگی های زیست محیطی، باعث صرفه جویی در مصرف بنزین شده است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون مشخصات 2 هزار و 168 خودرو در سطح منطقه در سامانه برای تبدیل دوگانه سوز شدن ثبت شده که از این تعداد یک هزار و 970 خودرو گاز سوز شدند و 198 خودروی دیگر نیز در مرحله تایید برای اجرای طرح هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروها، در سطح منطقه در چهار کارگاه مجاز تبدیل در شهرستان های بجنورد، شیروان و اسفراین در حال انجام است.

شکوری ادامه داد: اکنون در 30 جایگاه استان سوخت پاک عرضه می شود که از ابتدای سال تاکنون، به طور متوسط روزانه حدود 300 هزار مترمکعب سی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف روزانه 300 هزار مترمکعب سی.ان.جی در خراسان شمالی

مصرف روزانه 300 هزار مترمکعب سی.ان.جی در خراسان شمالی