مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:472022-02-27ورزشي

چرا AFC ورزشگاه شهدای فولاد را تایید نمی کند؟


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به موازی کاری در ساخت مجموعه های ورزشی، گفت: یک استادیوم ورزشی به نام غدیر در اهواز ساخته می شود و پس از آن نیز یک استادیوم دیگر در همین شهر به نام ورزشگاه شهدای فولاد احداث می شود، - آن هم در حالی که AFC این استادیوم را به خاطر نداشتن پارکینگ تایید نمی کند.

حمید بنی تمیم در دومین جلسه شورای ورزش خوزستان در سال 1400 که امروز یکشنبه 8 اسفندماه در استانداری خوزستان برگزار شد، در ابتدا با قدردانی از آن هایی که در برگزاری جام تختی این اداره کل را یاری کردند، اظهار کرد: جا دارد از استاندار خوزستان نیز قدردانی کنم زیرا حضور او در این رقابت ها نشان دهنده این بود که ورزش استان جزو اولویت های نفر اول خوزستان است و این برای ما نقطه قوت است.

وی در ادامه با اشاره به نصب اسکله قایقرانی با تاکید بر تسریع تامین اعتبار بودجه، گفت: کار در مرحله مناقصه قرار دارد و اسکله نیز موجود است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به چالش های پیش روی ورزش استان، عنوان کرد: اجرای طرح حمایت از 18 رشته ورزشی توسط شرکت ها و صنایع بزرگ استان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، پرهیز از موازی کاری و هدررفت منابع عظیم، آن هم در حالی که مناطق کم برخوردار یک متر هم فضای ورزشی ندارند، تشکیل کارگرو تملک و تجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا AFC ورزشگاه شهدای فولاد را تایید نمی کند؟

چرا AFC ورزشگاه شهدای فولاد را تایید نمی کند؟