مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:272022-02-27اقتصادي

سیاست های غلط در سال های اخیر مشکلاتی در بورس بوجود آورده است


متأسفانه به دلیل برخی سیاست های غلط در سال های اخیر، شاهد مشکلاتی در بورس هستیم در حالی که بازار سرمایه باید یکی از امن ترین بخش ها برای سرمایه گذاری در کشور باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور صبح امروز (یکشنبه) در جلسه نهضت احیای واحدهای اقتصادی با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت احیای واحدهای اقتصادی، اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات برای راه اندازی نهضت احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی طراحی مدل های تأمین مالی است که می توان با استفاده از مدل های موجود و نیز مدل های جدید در این زمینه فعالیت کرد.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به ظرفیت های بازار سرمایه و بورس، اظهار داشت: متأسفانه به دلیل برخی سیاست های غلط اعمال شده در سال های اخیر، شاهد مشکلاتی در بورس هستیم و این در حالی است که بورس و بازار سرمایه باید یکی از امن ترین بخش ها برای سرمایه گذاری در کشور باشد.

وی با تاکید بر اینکه باید تحولاتی در بورس ایجاد شود تا بتوان از این بازار مهم برای نهضت احیای واحدهای تولیدی و اقتصادی استفاده کرد، افزود: مشارکت صندوق های بین المللی، فاینانس خارجی و استفاده از سرمایه گذاران داخلی و خارجی نیز می تواند نقش مؤثری در پیشبرد برنامه های نهضت احیا ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست های غلط در سال های اخیر مشکلاتی در بورس بوجود آورده است

سیاست های غلط در سال های اخیر مشکلاتی در بورس بوجود آورده است