مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 13:172022-02-27اقتصادي

مدیرکل دفتر فنی استانداری: رییس شورای پنجم اراک را نیازمند توسعه نمی دانست!


مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی در اظهاراتی گفت: در زمان بررسی طرح جامع، رییس شورای شهر وقت اراک را نیازمند توسعه نمی دانست و با توسعه شهر مخالف بود.

- خبرگزاری فارس ـ اراک؛ طرح اقدام ملی مسکن در اراک ناگفته های زیادی را بازگو کرد که یکی از این ناگفته ها اظهارات تعجب برانگیز رییس شورای شهر وقت اراک در خصوص توسعه شهر بود، اظهاراتی که مدیرکل دفتر فنی استانداری مرکزی در نشست بررسی ابهامات و شبهات طرح 8100 واحدی نهضت جهش تولید مسکن شهر اراک از آن پرده برداشت.

به دنبال کلید خوردن طرح اقدام ملی مسکن در اراک، شبهات و ابهامات این طرح نیز به صورت گسترده دهان به دهان در بین شهروندان چرخید و منجر به تشکیل جلسه ای با عنوان بررسی ابهامات و شبهات طرح 8100 واحدی نهضت جهش تولید مسکن به ریاست استاندار مرکزی شد.

در این نشست که به دلیل اعتراضات گسترده مردم نسبت به اوقافی بودن اراضی در نظر گرفته شده برای پروژه، در تاریخ 15 بهمن ماه با حضور نماینده مردم شهرستان های اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، فرماندار شهرستان اراک، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، شهردار اراک، رییس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اراک، مدیرکل دفتر فنی استانداری برگزار شد، ابهامات، شبهات و پیشنهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل دفتر فنی استانداری: رییس شورای پنجم اراک را نیازمند توسعه نمی دانست!

مدیرکل دفتر فنی استانداری: رییس شورای پنجم اراک را نیازمند توسعه نمی دانست!