مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:422022-02-27اجتماعي

آمار خودکشی باید با بهره مندی از توان نخبگان پایین بیاید


رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: آمار خودکشی و ناامیدی بالا است که امروز باید با بهره مندی از توان نخبگان برای این تهدید و بحران ها پاسخی مناسب داشته باشیم.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: آمار خودکشی و ناامیدی بالا است که امروز باید با بهره مندی از توان نخبگان برای این تهدید و بحران ها پاسخی مناسب داشته باشیم.

الهام یاوری در آیین آغازین دوره آموزشی روسا، کارشناسان و مدیران مدارس سمپاد قطب یک کشور در کرمان بیان کرد: متخصصان علوم استراتژیک معتقدند تمدن های زیادی در جهان نقش داشته اند به ویژه تمدن های اسلامی و در بین کشورهای متمدن اسلامی، ایران اسلامی از تمدن های برتر جهان است.

وی افزود: ایران سرزمین مردمی است که در پای مردی بسیار استوارند و در آینده جهان تاثیرگذارند، کسانی که قرار است آینده جهان را بسازند و جهان را از بن بست معرفتی برهانند، مسئولیت سنگینی دارند نباید مشغول ظواهر شویم جهان پس از پیشرفت های زیاد، دچار بن بست معرفتی و شناختی شده است؛ بحران معنا مشکلی است که دنیا را تهدید می کند آمار خودکشی و ناامیدی بالااست که امروز باید با بهره مندی از توان نخبگان برای همه این تهدیدها و بحران ها پاسخی مناسب داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار خودکشی باید با بهره مندی از توان نخبگان پایین بیاید

آمار خودکشی باید با بهره مندی از توان نخبگان پایین بیاید