مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 12:422022-02-27ورزشي

برگزاری 7 دوره مربیگری فوتبال و فوتسال در سال آینده


رییس هیئت فوتبال استان سمنان در آیین اختتامیه اولین دوره کلاس مربیگری فوتسال سطح 2 آسیا از برگزاری 7 دوره مربیگری در سال  جاری و پیش بینی برگزاری 7 دوره در سال آینده خبر داد .

- سید حسین زرگر در این دوره که به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان برگزار شد اظهار کرد: امسال تلاش های خوبی برای برگزاری کلاس های آموزشی در هیئت فوتبال استان سمنان انجام گرفته است رییس هیئت فوتبال استان سمنان افزود: برای اولین بار است که کلاس مربیگری فوتسال سطح 2 آسیا در استان سمنان برگزار می شود و با توجه به اینکه مدرس این کلاس نیز از چهره های شاخص آموزش در کشور است مربیان بیشترین بهره را از این دوره بردند.

وی بیان کرد: این دوره با شرکت 19 نفر از سراسر کشور در دو بخش تئوری و عملی زیر نظر علیرضا رعدی مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا از تاریخ 30 بهمن الی 6 اسفند به مدت یک هفته برگزار شد.

زرگر با اشاره به برگزاری سه دوره دانش افزایی ویژه مربیان در سطح استان در سال جاری و همچنین پیش بینی 4 دوره دانش افزایی برای سال آتی گفت: در این برنامه علاوه بر ارتقای دانش مربیان، نحوه مدیریت و برنامه ریزی در مربیگری با حضور استادان آموزش داده می شود .

داور بین المللی و پیشکسوت کشورمان ادامه داد: برگزاری کلاس ها و کارگاه های دانش افزایی برای رشد و ارتقای سطح کیفی، دانش فن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 7 دوره مربیگری فوتبال و فوتسال در سال آینده

برگزاری 7 دوره مربیگری فوتبال و فوتسال در سال آینده