مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:422022-02-27اقتصادي

بخشنامه امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی در ایلام ابلاغ شد


مدیرکل بحران استانداری ایلام از ابلاغ بخشنامه امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی ناشی از خشکسالی در این استان خبر داد.

- اظهار کرد: با پیگیری های مستمر استانداری ایلام و سازمان مدیریت بحران کشور و نظر مساعد رییس جمهور دستورالعمل و شیوه نامه چگونگی امهال تسهیلات ناشی از خشکسالی 1399- 1400 از طریق بانک مرکزی به بانک ها ابلاغ شد.

مدیرکل مدیریت بحران اظهار داشت: امروز هشتم اسفند 1400 به رغم وقفه چند ماهه ای که در شیوه نامه تسهیلات مذکور پیش آمد، امروز این مصوبه از طریق بانک مرکزی به بانک های عامل ابلاغ شده است.

بیگلریان بیان کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال قرار داریم تلاش داریم که سریعاً کارگروه موضوع بند (خ) ماده (33) تشکیل جلسه داده و نسبت به معرفی ذینفعان در شهرستان هایی که در سال زراعی 1400-1399 تحت تاثیر خشکسالی قرار گرفته است، برای بهره مندی از امهال تسهیلات موضوع این تصویب نامه را به بانک های عامل معرفی کنند.

وی افزود: بانک های عامل موظف هستند طبق ضوابط و مقررات این شیوه نامه نسبت به امهال تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی که در سال زراعی 1400-1399 دچار خشکسالی شدند اقدام کنند.

وی در ادامه با عنوان این مطلب برای آمادگی و تسریع در کار قبلاً از طریق این اداره کل به فرمانداران ابلاغ شده که کارگروه بند (خ) ماده (33) ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی در ایلام ابلاغ شد

بخشنامه امهال تسهیلات خسارت دیدگان بخش کشاورزی در ایلام ابلاغ شد