مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:422022-02-27سياسي

مدیریت شهری همدان برنامه منسجمی برای حفظ بناهای واجد ارزش تاریخی دارد


نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مدیریت شهری برنامه منسجمی برای حفظ بناهای واجد ارزش تاریخی در شهر دارد، گفت: اگرچه ممکن است این امر اولویت اول ما نباشد اما برای حفظ بناهای واجد ارزش تلاش می کنیم.

- ایسنا/همدان نایب رییس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مدیریت شهری برنامه منسجمی برای حفظ بناهای واجد ارزش تاریخی در شهر دارد، گفت: اگرچه ممکن است این امر اولویت اول ما نباشد اما برای حفظ بناهای واجد ارزش تلاش می کنیم.

سعید نظری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در گذشته شهرداری بعضی از بناهای واجد ارزش تاریخی را خریداری کرده است، افزود: در حال حاضر نیز بسیاری از فرهنگسراهایی که در اختیار ماست بناهای تاریخی هستند که خریداری شده و برای عموم مردم و در راستای اشاعه فرهنگ استفاده می شود.

وی ادامه داد: مدیریت شهری نمی تواند در رابطه با بناهایی که مالک شخصی دارند ورود کند اما در صورت موافقت مالک، حاضر به خرید اینگونه بناها مانند عمارت جنانی است، از طرف دیگر به مالکان کمک می کنیم تا بناها را بازسازی و حفظ کنند.

نظری با اشاره به اینکه منابع در شهرداری همدان محدود است، تصریح کرد: به همین دلیل اقدامات و کارها، اولویت بندی می شود و ممکن است حفظ بناهای واجد ارزش تاریخی اولویت اول نباشد اما قطعا جز اولویت ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری همدان برنامه منسجمی برای حفظ بناهای واجد ارزش تاریخی دارد

مدیریت شهری همدان برنامه منسجمی برای حفظ بناهای واجد ارزش تاریخی دارد