مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:372022-02-27سياسي

مخالفت مجلس با تسهیل واگذاری اراضی ملی و دولتی


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تسهیل ساز وکار واگذاری اراضی ملی و دولتی به منظور احداث شهرک های صنعتی، کشاورزی و خدمات گردشگری مخالفت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه 1401، بند ک تبصره 8 لایحه را بررسی کرده و آن را به تصویب رساندند.

بر اساس بند ک تبصره 8؛ صد در صد مازاد درآمدهای سازمان های جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور، امور اراضی کشور، دامپزشکی کشور و حفظ نباتات کشور در سال 1401 نسبت به درآمدهای مصوب این سازمان ها در سال 1400 پس از واریز به ردیف های مربوطه نزد خزانه داری کل کشور به شکل درآمد- هزینه از ردیف شماره 1 -530000 جدول شماره (9 )این قانون به سازمان های فوق الذکر پرداخت می گردد.

در ادامه نمایندگان پیشنهاد علیرضا سلیمی در خصوص بند الحاقی 1 تبصره 8 لایحه را بررسی و با آن موافقت کردند.

در بند الحاقی 1 که حذف شد، آمده بود؛ در سال 1401 بند(2 )ماده(45) قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقاء نظام مالی کشور به شرح زیر اصلاح می شود: واگذاری اراضی ملی و دولتی برای احداث شهرک های صنعتی، کشاورزی و خدمات گردشگری و مناطق ویژه اقتصادی مصوب و طرح های قابل واگذاری دولتی و فروش قطعی زمین طرح های تولیدی کشاورزی و صنعتی غیردولتی با ظرفیت اشتغال سیصد نفر(3


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با تسهیل واگذاری اراضی ملی و دولتی

مخالفت مجلس با تسهیل واگذاری اراضی ملی و دولتی