مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-27اقتصادي

توسعه اشتغال در استان بوشهر نیازمند تقویت فرهنگ کارآفرینی است


مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر خواستار تلاش همگانی برای کاهش بیکاری شد و گفت: توسعه اشتغال در استان بوشهر نیازمند تقویت فرهنگ کارآفرینی است.

- ، مصدق کشاورزی صبح یکشنبه در نشست شورای هماهنگی دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: سنگ زیربنای موفقیت، به درک ارزش مهارت ها از سوی افراد، شرکت ها و دستگاه های دولتی وابسته است.

وی اضافه کرد: آموزش های مهارتی زیربنای توسعه در همه بخش ها بوده و نیروی کار آموزش دیده نیز جز ارکان اصلی توسعه است بنابراین آموزش های مهارتی بایستی بیش از پیش مورد توجه همه مسئولین در سطح استان بوشهر قرار گیرد.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر با تبیین جایگاه مهارت در زندگی امروزی اظهار داشت: گسترش و توسعه آموزش های مهارتی و توانمندی از منابع کارآمد انسانی راه را برای تحقق اقتصاد مقاومتی هموار می کند و اهتمام به این مقوله نوید بخش افق روشن برای اشتغال پایدار جوانان است.

توسعه مهارت ها وی افزود: با توجه به تغییر ماهیت کسب و کار باید ضمن استفاده و بهره وری از شیوه های موجود آموزش و حفظ اشتغال و برنامه ریزی لازم برای مهارت آموزی از طریق شیوه های نوین و متناسب با شرایط آینده مد نظر قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اشتغال در استان بوشهر نیازمند تقویت فرهنگ کارآفرینی است

توسعه اشتغال در استان بوشهر نیازمند تقویت فرهنگ کارآفرینی است