مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-27سياسي

کسب رتبه اول دانشگاه کاشان در رویداد ملی فناورانه


در رویداد ملی فناورانه سیستم های انتقال قدرت و گیربکس ایران، دانشگاه کاشان رتبه اول را کسب کرد.

- رویداد ملی فناورانه سیستم های انتقال قدرت و گیربکس ایران به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری قزوین، شرکت نیرومحرکه، شرکت کرمان موتور، و شرکت چرخشگر برگزار و با حضور ده ها شرکت دانش بنیان و مراکز پیشرفته صنعتی و دانشگاهی در بهمن سال 1400 میزبان طرح های خلاقانه در زمینه سیستم های مرتبط با انتقال قدرت و گیربکس خودرو بود.

پس از چند مرحله داوری طرح های ارسالی، طرح دکتر سید احمدرضا افسری عضو هیات علمی دانشگاه کاشان گروه مهندسی برق-قدرت تحت عنوان گیربکس مغناطیسی در مراسم اختتامیه به عنوان رتبه اول از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به میزبانی پارک علم و فناوری قزوین معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، محورهای ارزیابی این طرح ها با شاخص های نوآوری و سطح خلاقیت، تخصص مورد نیاز، امکان به تولید رساندن، امکان ارائه در بازار جهانی، ارزش افزوده اقتصادی، میزان نیاز بازار به ایده و میزان فاصله ایده تا بازار انجام می گیرد.

طرح گیربکس های مغناطیسی با تجربه ای حدودا ده ساله در تیم تحقیقاتی مرتبط در دانشگاه کاشان در حال پیگیری است که تاکنون 6 نسل مختلف از آن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه اول دانشگاه کاشان در رویداد ملی فناورانه

کسب رتبه اول دانشگاه کاشان در رویداد ملی فناورانه