مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:172022-02-27اجتماعي

آغاز ثبت نام قطعی اعزام به عتبات سوریه از دوشنبه 9 اسفندماه


مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی گفت: ثبت نام قطعی اعزام زائر به عتبات سوریه از دوشنبه 9 اسفند ماه آغاز و تا 11 اسفند ماه ادامه دارد.

- عباس خداشناس در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده برای اعزام های عتبات مقدسه سوریه از ایستگاه پروازی مشهد از تاریخ 15 اسفند تا 11 فروردین سال 1401 ثبت نام قطعی برای اعزام آغاز شده است.

وی افزود: بر این اساس متقاضیانی که در پیش ثبت نام سوریه ثبت نام کرده اند برای انتخاب کاروان و قطعی کردن ثبت نام می توانند از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 9 اسفند تا صبح چهارشنبه 11 اسفند به سامانه زیارت به نشانی https: //ziarat.

haj.

ir مراجعه و یا از طریق دفاتر زیارتی اقدام کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان رضوی در خصوص تذکرات مهم در این راستا ابراز کرد: اعزام هایی که برنامه ریزی شده فقط به صورت هوایی است ضمن اینکه ثبت نام به صورت انفرادی و گروهی میسر است، لذا افرادی که متقاضی اعزام به صورت گروهی هستند باید در یک گروه ثبت نام کنند.

خداشناس تصریح کرد: در این صورت هر گروه از یک سرگروه و افراد زیر گروه شامل همراهان تشکیل می شود که لازم است مشخصات سرگروه و همراهان اعم از کد ملی و تاریخ تولد به صورت صحیح در فرم پیش ثبت نام سامانه درج شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام قطعی اعزام به عتبات سوریه از دوشنبه 9 اسفندماه

آغاز ثبت نام قطعی اعزام به عتبات سوریه از دوشنبه 9 اسفندماه