مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-27اقتصادي

نخستین جایگاه عرضه مستقیم سیب زمینی ارزان قیمت در مشهد راه اندازی شد


معاون بازرگانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: نخستین جایگاه عرضه مستقیم سیب زمینی در رینگ شمالی میدان فردوسی این شهر راه اندازی شده است.

- جواد آهویی اظهار کرد: در این جایگاه با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی و سازمان تعاون روستایی سیب زمینی به صورت عرضه مستقیم به خریداران عرضه می شود.

وی ادامه داد: توزیع مناسب رقم پرمصرف سیب زمینی، حمایت از مصرف کنندگان و فراهم شدن زمینه عرضه مستقیم محصولات زراعی از جمله اهدافی است که در این طرح دنبال می شود.

معاون بازرگانی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: با هماهنگی های انجام شده در صورت مشارکت سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان نظیر این جایگاه در مناطق دیگر مشهد نیز راه اندازی می شود.

وی افزود: جایگاه های عرضه مستقیم سیب زمینی تا 15 فروردین ماه 1401 فعال خواهد بود.

آهویی همچنین با اشاره به اینکه عرضه سیب زمینی به قیمت متوسط میدان بار در بازارهای میوه و تره بار از بهمن ماه گذشته در این شهر آغاز شده، گفت: در این راستا در 14 بازار میوه و تره بار محصول سیب زمینی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری مشهد وی تصریح کرد: به منظور رعایت قیمت و حفظ کی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جایگاه عرضه مستقیم سیب زمینی ارزان قیمت در مشهد راه اندازی شد

نخستین جایگاه عرضه مستقیم سیب زمینی ارزان قیمت در مشهد راه اندازی شد