مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 11:072022-02-27ورزشي

اتفاقی عجیب برای تیم ریشه دار/ 23 بازی بدون برد، 49 بازی 2 برد


تیم قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران که در حال سقوط به لیگ دسته دوم است، در 23 بازی اخیر خود نتوانسته طعم پیروزی را بچشد.

- ، تیم فوتبال ماشین سازی که از تیم های قدیمی و ریشه دار فوتبال ایران است و قدمت آن به بیشتر از نیم قرن می رسد، در لیگ دسته اول فوتبال کشور روزهای بد و سختی را می گذراند و با فاصله نسبت به دیگر تیم ها در انتهای جدول حضور دارد و شرایطش به نوعی است با ادامه این روند به زودی سقوطش به لیگ دو قطعی می شود.

ماشین سازی در بین 34 تیمی که در لیگ های برتر و دسته اول حضور دارند، تنها تیمی است که در فصل 1401-1400 هنوز طعم پیروزی را نچشیده که شاید این رکورد منفی و منحصر به فرد حالا حالاها در فوتبال ایران تکرار نشود.

ماشین سازان تبریز آخرین بار در هفته بیست و ششم فصل گذشته لیگ برتر به پیروزی رسیدند که آن هم یک پیروزی خانگی مقابل مس رفسنجان با نتیجه 3 بر صفر بود و از آن پیروزی بیشتر از 8 ماه می گذرد و این تیم قدیمی و ریشه دار تبریزی در 8 ماه گذشته هنوز نتوانسته پیروز شود.

سبز پوشان تبریز که آخرین پیروزی خود را با هدایت علیرضا اکبرپور به دست آوردند، در 30 بازی فصل گذشته تنها 2 بار پیروز شدند که این دو پیروزی در هفته های پانزدهم و بیست و ششم فصل گذشته مقابل صنعت نفت و مس رفسنجان بود و هر دو پیروزی هم در جریان بازی های خانگی این تیم بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقی عجیب برای تیم ریشه دار/ 23 بازی بدون برد، 49 بازی 2 برد

اتفاقی عجیب برای تیم ریشه دار/ 23 بازی بدون برد، 49 بازی 2 برد