مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:572022-02-27سياسي

انتقاد نماینده ازنا از تعلل در چهاربانده کردن مسیر ازنا به شازند


نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: متاسفانه ما هر هفته و هر ماه در مسیر ازنا به شازند کشته می دهیم اما مسئولان هیچ اقدامی انجام نمی دهند.

- نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: متاسفانه ما هر هفته و هر ماه در مسیر ازنا به شازند کشته می دهیم اما مسئولان هیچ اقدامی انجام نمی دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین گودرزی در تذکری شفاهی در جلسه علنی نوبت صبح امروز یکشنبه مجلس، بیان کرد: به مردم حوزه انتخابیه خود بابت کشته شدن 4 تن از هموطنانمان در تصادف زنجیره ای شب گذشته نزدیک شهر ازنا تسلیت می گویم.

سال ها است وزارت راه و شهرسازی به دنبال چهاربانده کردن مسیر ازنا به شازند است که تمام رانندگان ترانزیتی بنادر به سمت تهران از همین مسیر عبور می کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: نزدیک به 20 سال است چهاربانده کردن این مسیر بین ازنا و شازند آغاز شده ولی هنوز به نتیجه نرسیده است.

نیروی انتظامی نیز گویا گذرگاه آزادی برای ماشین های قاچاق قرار داده است و این ماشین ها به صورت کاروان در روز روشن با اسکورت عبور می کنند و نیروی انتظامی هیچ برخوردی با آن ها ندارد.

ما هر هفته و هرماه در این مسیر کشته می دهیم و مسئولان هیچ اقدامی انجام نمی دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده ازنا از تعلل در چهاربانده کردن مسیر ازنا به شازند

انتقاد نماینده ازنا از تعلل در چهاربانده کردن مسیر ازنا به شازند