مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:522022-02-27اجتماعي

معلمی که اندوخته های خود را صرف احداث مدرسه کرد


مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز گفت: معلم بازنشسته البرز حاصل سال ها تلاش خود را به احداث یک مدرسه 6 کلاسه اختصاص داد.

- حسن مهرانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: یک معلم البرزی پس اندازهای خود را صرف ساخت مدرسه کرده است.

وی در تشریح این خبر افزود: حاجیه خانم نرگس رسولی فرهنگی بازنشسته کشور که سال ها در کسوت معلمی در آموزش و پرورش برای تربیت نسل جدید به جامعه خود خدمت کرده بود حالا اندوخته سال ها تلاش خود را به ساخت یک مدرسه 6 کلاسه تخصیص داد.

مهرانی با اشاره به اینکه مدرسه یاد شده حوزه آموزش و پرورش ناحیه 2 کرج قرار گرفته است، اضافه کرد: این نشان دهنده سال ها عاشقی این بانوی فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه معلم بازنشسته البرزی نخستین مدرسه 6 کلاسه خیری فرزانگان متوسطه دوم را احداث می کند، یادآورشد: این خیر نیک اندیش تمام هزینه ساخت این مدرسه را متقبل شده است.

وی بیان کرد: آیین کلنگ زنی این مدرسه با حضور خانواده های معظم شهدا، خیرین مدرسه ساز، مقامات استانی، شهرستانی و منطقه ای برگزار می شود.

مهرانی با بیان اینکه این خیر نیک اندیش سومین مدرسه خود را در استان البرز می سازد،اضافه کرد: یکی از دلایل اصلی کمبود فضاهای آموزشی دراین استان مهاجرت پذیری است به گونه ای که رشد جمعیت دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که اندوخته های خود را صرف احداث مدرسه کرد

معلمی که اندوخته های خود را صرف احداث مدرسه کرد