مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:522022-02-27سياسي

مردم باید از گستره فعالیت های مردمی سمن های اقشار دارای معلولیت آگاهی یابند


یک جامعه شناس و مدرس دانشگاه کم بینا تاکید کرد: مردم باید از گستره فعالیت های مردمی سمن های اقشار دارای معلولیت آگاهی یابند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی یک جامعه شناس و مدرس دانشگاه کم بینا تاکید کرد: مردم باید از گستره فعالیت های مردمی سمن های اقشار دارای معلولیت آگاهی یابند.

روح الله ساعی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به نامگذاری 27 فوریه مصادف با هشتم اسفندماه به عنوان روز جهانی سازمان های مردم نهاد، اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد به عنوان موسسات غیردولتی غیرانتفاعی، بدون دریافت سود و درآمدزایی به گروه های خاص اجتماعی خدمات ارائه می دهند.

وی افزود: هدف از نامگذاری روز جهانی سازمان های مردم نهاد، تشویق مردم برای پیوستن به این سازمان ها و همکاری آن ها در جهت بهبود شرایط زندگی اقشار مختلف و کم برخوردار است تا از این طریق نقش خود را در توسعه اجتماعی شهر و کشور ایفا کنند.

وی ادامه داد: سازمان های مردم نهاد مختلفی در سطوح متعدد دنیا از جمله سطوح بین المللی، منطقه ای و حتی شهری و محله ای فعالیت می کنند.

ساعی گفت: موسسه نابینایان بصیر به عنوان تشکل فعال در حوزه نابینایان در آذربایجان شرقی و شمالغرب، می خواهد تا به مردم و مسئولان این پیام را بدهد که شهر و جامعه ما برای حضور و مشارکت فعالانه افراد دارای معلولیت به خصوص نابنیایان محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید از گستره فعالیت های مردمی سمن های اقشار دارای معلولیت آگاهی یابند

مردم باید از گستره فعالیت های مردمی سمن های اقشار دارای معلولیت آگاهی یابند