مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:472022-02-27اقتصادي

قراردادهای صندوق توسعه ملی با هدف کاهش ریسک تغییر می کند


رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی درباره تغییر قراردادهای صندوق گفت: این صندوق باید در قراردادهای جدید بتواند همزمان امکان بازپس گیری مطالبات ارزی یا تملک دارایی را داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سیاست های دولت سیزدهم با حضور مهدی غضنفری رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، احمد تشکینی رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی به عنوان سخنران اصلی و مرتضی هاشم پور مدیرعامل شرکت فولاد سترگ شرق و مدیرعامل اسبق شرکت ملی فولاد ایران به عنوان دبیر برگزار شد.

مهدی غضنفری رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی، گفت: مهمترین چالش دولت و مجلس رفع مشکلات تولید است و صندوق نیز به این موضوع اهتمام ویژه دارد.

در عین حال نباید فراموش کرد که موجودیت صندوق هم نباید دچار ریسک و خطر شود، به همین دلیل باید بازگشت تسهیلات ارزی بصورت ارزی به عنوان یک اصل تغییر ناپذیر مدنظر باشد و ضمن حمایت از تولید، صندوق نیز حمایت گردد.

غضنفری با بیان اینکه چنانچه صندوق توسعه ملی در حاشیه امن باشد، قادر به کمک بیشتر به تولیدکنندگان خواهد بود، گفت: حضور صندوق در فضای اقتصادی باید موجب توسعه پایدار گردد.

رییس هیأت عامل صندوق توسعه ملی با تأکید بر بازگشت ارز پرداخت شده به بخش های مختلف تولیدی و نیروگاهی افزود: عدم پرداخت ارز دریافتی به منزله حبس سرمایه و جلوگیری از سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای صندوق توسعه ملی با هدف کاهش ریسک تغییر می کند

قراردادهای صندوق توسعه ملی با هدف کاهش ریسک تغییر می کند