مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 10:022022-02-27سياسي

زمینه حضور سرمایه گذاران در مرزهای کردستان فراهم شود


نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه با وجود مزیت مرز باید زمینه را برای حضور سرمایه گذاران و اشتغال در منطقه فراهم کرد گفت: - ایسنا/کردستان نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه با وجود مزیت مرز باید زمینه را برای حضور سرمایه گذاران و اشتغال در منطقه فراهم کرد گفت: باید ظرفیت های مغفول مانده استان را روی میز آورد و از آن ها بهره گرفت.

شیوا قاسمی پور امروز یکشنبه (8اسفندماه) در جلسه شورای اداری استان که با حضور محمد سعید و با محوریت آغاز عملیات ایجاد منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان برگزار شد، با بیان اینکه سالهاست که مردم کردستان منتظر این اتفاق هستند اظهار کرد: وجود نیروهای جوان از مهمترین پتانسیل های استان است که می تواند زمینه ساز توسعه در کردستان باشد.

وی پتانسیل های خدادادی را از مزیت های مهم توسعه در استان ذکر کرد و افزود: مردمان کردستان نجیب و صبور هستند، مسئولان باید از جایگاه خود به نحو احسن برای رفاه این مردم استفاده کنند.

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بیکاری و اشتغال مهمترین مشکل کردستان محسوب می شود، بر همین اساس آغاز منطقه آزاد تجاری بانه و مریوان از مهمترین اتفاقات در حال رخ دادن است که باید از آن به نحو احسن استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه حضور سرمایه گذاران در مرزهای کردستان فراهم شود

زمینه حضور سرمایه گذاران در مرزهای کردستان فراهم شود