مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-27ورزشي

حضور ایران در 16 رشته بازی های کشور های اسلامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از کمیته ملی المپیک، در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک و بازی های آسیایی و پاراآسیایی که با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، - کاروان ایران در 16 رشته بازی های کشورهای اسلامی ترکیه شرکت خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از کمیته ملی المپیک، در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک و بازی های آسیایی و پاراآسیایی که با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، رشته های اعزامی به بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی مشخص شدند .

اصغر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی های کشورهای اسلامی در مورد رشته های اعزامی به این دوره از بازی ها بیان کرد: 17 جلسه تخصصی با 17 فدراسیون ورزشی داشتیم و به دنبال بررسی شرایط موجود و مطلوب این فدراسیون ها بودیم.

جمع بندی نهایی به ستاد عالی گزارش داده شد که بر این اساس با تصمیم ستاد عالی بازیها حضور ورزشکاران در رشته های تنیس روی میز ، تیروکمان ، دوومیدانی ، کیک بوکسینگ، جودو ، بسکتبال، تکواندو ، کاراته ، والیبال ، هندبال ، وزنه برداری ، دوچرخه سواری و شمشیربازی در هر دو بخش آقایان و بانوان و رشته های کشتی ، شنا و ژیمناستیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایران در 16 رشته بازی های کشور های اسلامی

حضور ایران در 16 رشته بازی های کشور های اسلامی