مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-27پزشكي

بروز آسیب های خطرناک در ورزش های تخصصی


متخصص ارتوپدی با اشاره به اینکه ورزش های تخصصی هرگز نباید بدون نظارت مربی و یا آنلاین انجام شود، نسبت به آسیب های جدی این حرکات ورزشی به عضلات هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبسیاری از افراد تمایل دارند از خدمات ورزشی آنلاین استفاده کنند تاکید کرد: کلاس های ورزشی آنلاین اگر چنانچه صرفاً در حد گرم کردن بدن و یا حرکات سبک باشد هیچ منعی ندارد ضمن این که برای بدن بسیار مفید هم هست، اما انجام ورزش های حرفه ای که به تقویت و افزایش حجم عضلات منجر می شود چنانچه زیر نظر مربی نباشد می تواند بسیار خطرناک تلقی شود.

ترابی افزود: معایب انجام حرکات ورزشی غیر اصولی از مزایای آن به مراتب بیشتر است.

وی با تاکید بر اینکه ورزش کردن بدون نظر مربی صرفاً در حد نرمش های سبک و با هدف حفظ آمادگی جسمانی باید انجام شود خاطرنشان کرد: حرکات تخصصی باید زیر نظر مربی آشنا به حرکات فیزیولوژی انجام شود.

براتی با بیان اینکه ورزش های تخصصی هرگز نباید به صورت فردی و یا آنلاین انجام شود، نسبت به آسیب های جدی این حرکات ورزشی به عضلات هشدار داد و گفت: این نوع ورزش های سنگین می تواند آسیب های جدی به دنبال داشته باشد به حدی که فرد حتی با مداخلات درمانی به شرایط قبلی بازنگردد و یا حتی نیاز به عمل جراحی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز آسیب های خطرناک در ورزش های تخصصی

بروز آسیب های خطرناک در ورزش های تخصصی