مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-27اجتماعي

جذب 83 دانش آموز بازمانده از تحصیل در سلماس


مدیر آموزش و پرورش سلماس از جذب 83 دانش آموز بازمانده از تحصیل در این شهرستان طی سالتحصیلی جاری خبر داد.

- ایرج افراسیابی امروز 8 اسفند در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سلماس با اشاره به وضعیت جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل این شهرستان گفت: در سال تحصیلی جاری 40 نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی و 43 دانش آموز مقطع متوسطه شهرستان با تلاش های همکاران ما در مدارس سطح شهرستان مجددا جذب آموزش و تحصیل شده اند.

افراسیابی بیان کرد: فقر فرهنگی و امتناع والدین از تحصیل فرزندان، فقر مالی خانواده ها، کودکان کار خیابانی، کودکان استثنایی و دارای معلولیت، پدیده مهاجرت از روستا به شهر، کودکان فاقد مدارک هویتی و ازدواج زودرس دختران از جمله دلایل بازماندگی کودکان از تحصیل هستند.

مدیر آموزش و پرورش سلماس تاکید کرد: در شرایط کنونی پیامدهای ناشی از ویروس کرونا نیز مزید بر علت شده است و برای جذب کامل دانش آموزان بازمانده از تحصیل نیازمند عزم همه دستگاه های دولتی و تامین اعتبارات مالی لازم برای تهیه اقلام آموزشی جهت ادامه تحصیل هستیم.

حجت الاسلام طباطبایی، امام جمعه سلماس نیز در این جلسه اظهار کرد: احساس مسئولیت توسط یک معلم و مربی در قبال دانش آموزانش، بزرگترین هدیه خداوند متعال به اوست چرا که هرچقدر این احساس مسئولیت بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 83 دانش آموز بازمانده از تحصیل در سلماس

جذب 83 دانش آموز بازمانده از تحصیل در سلماس