مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:172022-02-27فرهنگي

پخش یک ملودرام عاشقانه در نوروز 1401/ «نجلا 2» گزینه قطعی شد؟


فصل دوم سریال «نجلا» تا الان جدی ترین گزینه برای پخش از شبکه سوم سیما در باکس نوروزی است که در صورت قطعی شدن تنها اثر ملودرام در میان آثار طنز خواهد بود.

- ، این روزها گمانه زنی های مختلفی بر سر سریال های نوروزی شبکه سه مطرح می شود با این حال قطعی ترین گزینه، فصل دوم سریال نجلا است که این روزها به کارگردانی خیرالله تقیانی پور در حال تصویربرداری است.

به تازگی نیز علی فروغی مدیر شبکه سه سیما به همراه مدیران این شبکه به پشت صحنه این سریال رفته تا در جریان روند تولید و پخش آن قرار بگیرد.

نجلا 2 به تهیه کنندگی سعید سعدی ساخته می شود و در این سریال بازیگران مختلفی از جمله حسام منظور به ایفای نقش می پردازند.

این سریال ابتدا قرار بود رمضان 1401 به پخش برسد با این حال با توجه به اینکه سریال در 40 قسمت تولید می شود و ماه رمضان فاصله چندانی با نوروز ندارد بهترین زمان در نظر گرفته شده برای پخش سریال در همین ایام است.

به ویژه که سه شبکه اصلی تلویزیون در این ایام سریال های طنز زیرخاکی ، خداداد و دردسرهای شیرین را پخش می کنند و این تنها سریالی است که می تواند متفاوت باشد و سلایق دیگر را هم با یک اثر ملودرام عاشقانه جلب کند.

شبکه سه سیما پیش از این و چند ماه پیش سریالی با نام قدرت به تهیه کنندگی محسن چگینی را برای نوروز در نظر گرفته بود که با توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش یک ملودرام عاشقانه در نوروز 1401/ «نجلا 2» گزینه قطعی شد؟

پخش یک ملودرام عاشقانه در نوروز 1401/ «نجلا 2» گزینه قطعی شد؟