مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:172022-02-27فرهنگي

تماشای آثار محمد احصایی در گالری امروز


نمایشگاه آثار خوشنویسی محمد احصایی، از شنبه هفتم اسفندماه در گالری امروز برپا شد.

- علیرضا عسکری فر، مدیر اجرایی این نمایشگاه با اعلام این خبر به ایسنا گفت: محمد احصایی از بزرگ ترین هنرمندان در رشته های خوشنویسی، نقاشی و طراحی گرافیک است که بیش از 50 سال در این عرصه فعالیت داشته اند.

او با اشاره به اینکه احصایی از پایه گذاران نقاشی خط در ایران است، ادامه داد: برای اولین بار در اصفهان آثار ایشان در گالری امروز نمایش داده می شود.

این طراح گرافیک با بیان اینکه نمایشگاه شامل دو بخش مشق شب ها و گنج بازیافته است، اظهار کرد: بخش اول شامل سیاه مشق های خوشنویسی استاد احصایی در دوران کرونا و قرنطینه و بخش دوم حاصل عکاسی ایشان در دهه 50 از موزه های جهان است.

عسکری فر با اشاره به رونمایی از دو کتاب این هنرمند در حاشیه نمایشگاه، افزود: کتاب آثار خوشنویسی و کتاب مجموعه عکس های این هنرمند پیشکسوت نیز در این نمایشگاه رونمایی شده است.

مدیر اجرایی نمایشگاه اضافه کرد: به علت شیوع بیماری کرونا، آیین گشایش افتتاحیه نمایشگاه لغو شد و آثار از شنبه هفتم اسفندماه در معرض دید مخاطبان قرار گرفته است.

گفتنی است علاقه مندان برای تماشای این آثار می توانند تا 26 اسفندماه از ساعت 11 تا 19 به گالری امروز واقع در خیابان آبشار دوم، بن بست فرشید، پلاک 324 مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تماشای آثار محمد احصایی در گالری امروز

تماشای آثار محمد احصایی در گالری امروز