مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 09:022022-02-27ورزشي

والیبال خوزستان حال و روز خوشی ندارد!


یک مربی با اشاره به بلاتکلیفی هیات والیبال خوزستان در پی عدم برگزاری مجمع انتخاب رییس هیات استان، گفت: تا امروز از وضعیت هیات والیبال خوزستان خبری نیست و این در حالی است که اگر امروز هم رییس هیات انتخاب شود، - باز هم دیر شده است.

محمد پروین در گفت وگو با ایسنا، با بیان این که والیبال خوزستان حال و روز خوشی ندارد و درست شدن اوضاع آن نیز سال ها طول خواهد کشید، اظهارکرد: متاسفانه فرصت خوبی برای رسیدن تیم مناطق نفت خیز جنوب از دسته B لیگ دسته اول باشگاه های کشور به مرحله بعدی و صعود به لیگ برتر داشتیم که این مهم میسر نشد و این تیم شایسته خوزستانی نتوانست نتیجه لازم را کسب کند تا بتواند تا حدودی حال جامعه والیبال استان را خوب کند.

متاسفانه همچنان خوزستانی ها در حسرت لیگ برتری شدن ماندند ما معتدقم والیبال خوزستان می تواند به دوران طلایی گذشته اش در دهه80 باز گردد.

وی ادامه داد: تا امروز از وضعیت هیات والیبال خوزستان خبری نیست و این در حالی است که اگر امروز هم رییس هیات انتخاب شود، باز هم دیر شده است.

کسی باید رییس هیات شود که دلسوز باشد و برای انتقام جویی وارد عرصه انتخابات نشده باشد.

به نظرم باتوجه به وضعیت فعلی این رشته کاری از دست پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان، دلسوزان و رسانه ها نیز برای بهبود وضعیت والیبال استان بر نمی آید و کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال خوزستان حال و روز خوشی ندارد!

والیبال خوزستان حال و روز خوشی ندارد!