مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:572022-02-27سياسي

اوکراین عبرت غربگرایانی که به دنبال تضعیف توان دفاعی بودند، شود


عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس، با اشاره به تحولات اخیر اوکراین گفت: این مسائل درس عبرتی است برای غربگرایان داخلی که سالیان سال در پی تضعیف توان دفاعی کشورمان بودند.

- علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به تحولات اخیر اوکراین اظهار داشت: وضعیت فعلی کشور اوکراین آینه عبرتی برای همه کشورها و ملت هاست که از اتفاقات روزهای اخیر درس بگیرند.

وی ادامه داد: کشور اوکراین بعد از فروپاشی شوروی سابق به استقلال رسید و طی سال های پس از آن تا حدودی به وضعیت باثبات اقتصادی، امنیتی و دفاعی دست یافت، اما با وقوع انقلاب رنگین در سال 2004 که با دخالت آمریکایی ها به وقوع پیوست، به سمت آمریکا و غرب گرایش پیدا کرد و به تدریج شرایطی رقم خورد که نه تنها استقلال خود را حفظ نکرد، بلکه تمام توان هسته ای خود را نیز با پذیرش شروط آمریکا و غرب از دست داد.

  عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: به همین علت، کار این کشور به جایی رسید که با دخالت آمریکایی ها یک هنرپیشه طنز را به عنوان رییس جمهور این کشور بر سر کار آوردند و حالا هم با تحریکاتی که آمریکا و ناتو انجام داده اند، اوکراین را به عنوان عاملی برای تحریک روسیه و بی ثباتی در منطقه تبدیل کرده اند که منجر به واک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوکراین عبرت غربگرایانی که به دنبال تضعیف توان دفاعی بودند، شود

اوکراین عبرت غربگرایانی که به دنبال تضعیف توان دفاعی بودند، شود