مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:422022-02-27سياسي

طرح « حکمرانی داده» همچنان در نوبت صحن علنی/ احتمال ادغام طرح مجلس با لایحه دولت


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از طولانی شدن فرآیند ارائه طرح حکمرانی داده از ابتدای امسال در صحن علنی، گفت: امکان ادغام طرح مجلس با لایحه دولت وجود دارد و ما مخالفتی نداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، در مورد آخرین وضعیت پیگیری این طرح که با عنوان طرح یکپارچه سازی داده و اطلاعات ملی در دستور کار مجلس قرار دارد و لایحه ای که به موازی آن از سوی دولت قرار است به مجلس برود، توضیح داد.

وی در مورد سرنوشت طرح حکمرانی داده با توجه به اینکه وزارت ارتباطات در حال بازنگری لایحه GDPR برای ارائه به مجلس است، گفت: دولت در هر زمانی اختیار آن را دارد که لایحه به مجلس ارائه دهد و در بسیاری مواقع نیز سابقه این را داشته ایم که یک طرح مجلس، با یک لایحه دولت ادغام می شود؛ در این مورد نیز ما هیچ مخالفتی نداریم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: علت اینکه ما در بسیاری مواقع به مجلس طرحی را ارائه می دهیم، خلأ قانونی و نبود قوانین مرتبط است.

در مواردی که احساس می کنیم قانونگذاری در این حوزه با خلأ همراه است و لایحه ای نیز از سوی دولت وجود ندارد، خودمان دست به کار شده و طرح ارائه می دهیم.

وی گفت: طرح حکمرانی داده که با عنوان طرح دوام نیز شناخته می شود، همچنان در نوبت صحن قرار دارد و در روزهای ماقبل بودجه نیز در برنامه ارائه صحن قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح « حکمرانی داده» همچنان در نوبت صحن علنی/ احتمال ادغام طرح مجلس با لایحه دولت

طرح « حکمرانی داده» همچنان در نوبت صحن علنی/ احتمال ادغام طرح مجلس با لایحه دولت