مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:372022-02-27اقتصادي

حمله لکه های نفتی به ساحل بوشهر / شکایت قضایی از آلوده کنندگان


گروه استان های خبرگزاری دانشجو، شهرستان گناوه از مناطق قدیمی نفت خیز جنوب و پیرامونی صنعت نفت کشور بشمار می آید که به عنوان یکی از نقاط راهبردی در امر صادارات نفت کشور قرار دارد، - حمله لکه های نفتی به ساحل شمال استان بوشهر در چندمدت اخیر بصورت گلوله های نفتی در اثر جزر و مد به ساحل رسیده که در ماسه ها ماندگار می شود.

گروه استان های خبرگزاری دانشجو، شهرستان گناوه از مناطق قدیمی نفت خیز جنوب و پیرامونی صنعت نفت کشور بشمار می آید که به عنوان یکی از نقاط راهبردی در امر صادارات نفت کشور قرار دارد، اما همواره در معرض آلودگی نفتی از خشکی و ساحل قرار گرفته است.

سرازیرشدن مداوم لکه های نفتی به ساحل بندرگناوه که در طول سال بویژه ماه های پایانی و تعطیلات نوروز میزبان هموطنان از نقاط مختلف کشور است و به مکانی مفرح و مناسب برای پرکردن اوقات فراغت اهالی این شهرستان از جمله شناکردن در فصل تابستان تبدیل شده است، خطرات زیادی برای مردم و خسارت به محیط زیست و آبزیان دریایی در برداشته است.

اثرات مخرب لکه های نفتی حمله لکه های نفتی به ساحل شمال استان بوشهر در چندمدت اخیر بصورت گلوله های نفتی در اثر جزر و مد به ساحل رسیده که در ماسه ها ماندگار می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله لکه های نفتی به ساحل بوشهر / شکایت قضایی از آلوده کنندگان

حمله لکه های نفتی به ساحل بوشهر / شکایت قضایی از آلوده کنندگان