مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:272022-02-27ورزشي

جوان سی سختی مربی تیم ملی دو و میدانی شد


جوان سی سختی از طرف رییس فدراسیون دو و میدانی به عنوان مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان انتخاب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، یکی از مربیان شهر سی سخت مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان انتخاب شد.

مهدی نظری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان دنا در گفت وگو با فارس گفت: این موفقیت بزرگ  را خدمت خسرو رحیم زاده مربی توانند شهر سی سخت که شاگردان زیادی از او در سطوح ملی و بین المللی و المپیک قهرمانی های متعددی گرفتند تبریک می گویم.

وی گفت: همچنین تبریک به جامعه ورزش استان کهگیلویه و بویراحمد، جامعه ورزش شهرستان دنا، مردم شهیدپرور شهر سی سخت گفته و آرزوی موفقیت و سربلندی برای این مربی کاردان داریم.

گفتنی است؛ خسرو رحیم زاده فرزند شایسته شهر سی سخت در حالی از طرف رییس فدراسیون دو و میدانی به عنوان مربی تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولان ایران جهت آماده سازی و حضور در بازیهای آسیایی هانگژو چین انتخاب شده است که  پایه گذار رشته دو و میدانی در شهرستان دنا بوده است.

وی در این مدت چند سال توانسته ورزشکاران بنام و بین المللی از جمله سامان پاکباز نایب قهرمان بازی های پارالمپیک ریودوژانیرو برزیل، سحر ضیایی رکورد دار پرتاب نیزه در کشور و پریسا جهانفکریان اولین بانوی المپیکی تاریخ وزنه برداری کشور و بسیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوان سی سختی مربی تیم ملی دو و میدانی شد

جوان سی سختی مربی تیم ملی دو و میدانی شد