مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 08:172022-02-27اقتصادي

به دنبال اخذ اعتبار برای پروژه دوخطه راه آهن اهواز ـ اندیمشک هستیم


با توجه به افزایش قیمت ها نیاز به اصلاح نرخ پیمان در پروژه دوخطه اندیمشک - اهواز وجود دارد که در این زمینه مکاتبات لازم با سازمان برنامه و بودجه و شورای عالی فنی انجام شده است و به دنبال اخذ اعتبار و تکمیل کارهای باقی مانده این پروژه هستیم.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راه آهن جنوب گفت: با توجه به افزایش قیمت ها نیاز به اصلاح نرخ پیمان در پروژه دوخطه اندیمشک - اهواز وجود دارد که در این زمینه مکاتبات لازم با سازمان برنامه و بودجه و شورای عالی فنی انجام شده است و به دنبال اخذ اعتبار و تکمیل کارهای باقی مانده این پروژه هستیم.

عبدالکریم درویش زاده در گفت و گو با ایسنا در خصوص پروژه دوخطه اهواز -اندیمشک اظهار کرد: دوخطه اهواز به اندیمشک به طول 140 کیلومتر است که تا کنون در 125 کیلومتر از این خط، زیرسازی، روسازی و ریل گذاری انجام شده است.

وی افزود: مراحل پایانی سه بلاک خط به طول 45 کیلومتر از این 125 کیلومتر، طی شده و آماده بهره برداری است و مابقی خط نیز ریل گذاری، بالاست ریزی و جوشکاری بخشی از این مسیر انجام شده است و به عملیات تکمیلی نیاز دارد.

مدیرکل راه آهن جنوب گفت: با توجه به افزایش قیمت ها نیاز به اصلاح نرخ پیمان در پروژه دوخطه اندیمشک به اهواز وجود دارد که در این زمینه مکاتبات لازم با سازمان برنامه و بودجه و شورای عالی فنی، انجام شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال اخذ اعتبار برای پروژه دوخطه راه آهن اهواز ـ اندیمشک هستیم

به دنبال اخذ اعتبار برای پروژه دوخطه راه آهن اهواز ـ اندیمشک هستیم