مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 07:522022-02-27پزشكي

کمک 24 میلیونی خیرین ملایری به بیماران سرطانی


رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر به واریز مبلغ 24 میلیون و 500 هزار تومان بابت مساعدت به بیماران سرطانی نیازمند طی ماه گذشته اشاره و اظهار کرد: - همچنین 44 میلیون تومان بابت صرف در امور خیر با صلاحدید مجمع و 19 میلیون تومان بابت تهیه تجهیزات پزشکی از طرف خیرین به حساب مجمع واریز شده است.

دکتر عباس آذرهمایون در گفت وگو با ایسنا از واریز مبلغ پنج میلیون و 400 هزار تومان برای ذبح گوسفند و تهیه سبد کالا طی مدت یاد شده توسط خیرین خبر داد و گفت: 21 نفر از 247 بیمار نیازمند مراجعه کننده، به پزشک، آزمایشگاه و سونوگرافی معرفی شدند و به چهار بیمار نیز بابت پرتو درمانی و شیمی درمانی مبلغ 14 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده برای هفت بیمار سرطانی طی ماه گذشته، مطرح کرد: هشت مورد مددکاری به بیماران سخت درمان نیازمند، پرداخت کمک هزینه ایاب و ذهاب چهار بیمار نیازمند به مبلغ دو میلیون تومان و پرداخت کمک های موردی به بیماران نیازمند به مبلغ دو میلیون و 350 هزار تومان از جمله اقدامات واحد مددکاری مجمع خیرین سلامت شهرستان در بهمن ماه است.

رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان ملایر همچنین توزیع 40 پرس غذای گرم از طرف خیر بزرگوار معصومه عبدلی ، اعطای وام قرض الحسنه به سه بیمار نیازمند به مبلغ یک میلیون و 500 هزار تومان و در اختیار قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 24 میلیونی خیرین ملایری به بیماران سرطانی

کمک 24 میلیونی خیرین ملایری به بیماران سرطانی