مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 23:222022-02-26اقتصادي

جهش اقتصادی با ورود شرکت های سرمایه گذار خارجی در خراسان جنوبی


با دستور رییس جمهور از طریق تهاتر و با ورود شرکت های سرمایه گذار خارجی به خراسان جنوبی زمینه رشد اقتصادی در استان فراهم می شود.

- ، علیرضا انصاری شنبه شب در شورای مسکن استان اظهار کرد: با دستور رییس جمهور و با تهاتر و سرمایه گذاری شرکت های خارجی از ایتالیا، چین، فرانسه و غیره در خراسان جنوبی زمینه جهش اقتصادی در این استان فراهم می شود تا نام محرومیت از خراسان جنوبی بر داشته شود.

به گفته وی مسئولان به جای نصب عکس های شهید قاسم سلیمانی باید به منش و رفتار او عمل کنند تا با مدیریت جهادی گام های بعدی برای توسعه استان برداشته شود تا عقب ماندگی های گذشته با تکیه بر هم دلی، تشکیل اتاق فکر و هم افزایی در آینده استانی پیشرو داشته باشید.

ناهماهنگی های زیاد وی بابیان اینکه باید گره های مردم را در انجام کارها باز کنید نه اینکه بر روی آنها گره دیگری بزنید، اضافه کرد: متأسفانه ناهماهنگی های زیادی بین مسئولان استان وجود دارد که این موضوع سبب می شود تا فرصت ها برای ایجاد مسکن در خراسان جنوبی از بین برود.

مشاور عالی وزیر کشور تاکید کرد: نباید برای انجام ندادن کارها مردم را بهانه کنید و آمارهای مربوط به مسکن اقدام ملی را نباید به جای جهش ملی ارائه کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهش اقتصادی با ورود شرکت های سرمایه گذار خارجی در خراسان جنوبی

جهش اقتصادی با ورود شرکت های سرمایه گذار خارجی در خراسان جنوبی