مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 اسفند 1400 ساعت 22:522022-02-26اقتصادي

استاندار تهران: پیش بینی بودجه بحران باید در شهرداری ها نهادینه شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، محسن منصوری استاندار تهران عصر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران استان تهران اظهار کرد: باید برای مواجهه با روزهای کم آبی برنامه ریزی کرد و متوجه بود که عمده مصرف این مایع حیات در بخش کشاورزی است از همین رو مدیریت در این حوزه باید با جدیت دنبال شود.

وی با بیان اینکه شهرداری حتی در یک مورد نیز حق استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز را ندارد، گفت: عقل حکم می کند که منابع آبی را به بخش شرب اختصاص دهیم و سپس منابع را صرف بخش کشاورزی کنیم.

منصوری با بیان اینکه در تهران 33 درصد منابع برای شرب و بهداشت و مابقی برای کشاورزی و صنعتی استفاده می شود، تاکید کرد: پس از تامین منابع آبی بخش آشامیدنی، می توانیم به فکر تامین منابع آب کشاورزی باشیم.

استاندار تهران بر لزوم توجه به مدیریت بحران پیش از وقوع حادثه تاکید کرد و گفت: متاسفانه ما مدام غفلت مدیریتی داریم و از تجربیاتمان نیز درست استفاده نمی کنیم در حالی که در منطقه ای قرار گرفته ایم که به لحاظ ابتلا به حوادث طبیعی شرایط خاصی دارد.

وی خاطرنشان کرد: تهران به واقع استان خاصی است و به نسبت وسعت جمعیت و ظرفیت های مستقر در آن باید مدیریت مناسبی در حوزه بحران آن داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار تهران: پیش بینی بودجه بحران باید در شهرداری ها نهادینه شود

استاندار تهران: پیش بینی بودجه بحران باید در شهرداری ها نهادینه شود